zondag 21 augustus 2011

Orvelterzand

De dames reiziger zijn een beetje actiever aan het cachen. Deze week al na het eten een cache gescoord dicht bij huis die we lopend op konden zoeken en vandaag stond eigenlijk een heel fiets-puzzelcache op het programma, maar de stort-regens hebben ons thuisgehouden waar we met onze andere hobby (stempelen) hebben bezig gehouden.

Om 16 uur toch nog in de auto gestapt om een cache in de buurt van Orvelte te gaan doen. Maar oef, wat was het warm toen we buiten kwamen!! Dat hadden we totaal niet in de gaten. Als het regent neem je aan dat het ook wel koud zal zijn, maar niets was minder waar. Net een subtropisch zwembad, zo warm en zo vochtig.
Maar goed, toch op weg om uit te vinden dat we zo dicht bij huis nog zulke prachtige stukjes natuur hebben waar we in dit geval geen weet van hadden. De cache was een multi waarbij we 8 verschillende waypoints moesten opzoeken en daar een aanwijzing kregen voor de uiteindelijke eindcoördinaten. Hier en daar viel het niet mee en ik moest zelfs op mijn rug gaan liggen om 1 van de cijfers te kunnen ontdekken, maar uiteindelijk om 19 uur de eindcache gevonden. Het was peentjes zweten (wat een rare uitdrukking eigenlijk!) en ik voelde me niet zo lekker, maar het was heerlijk om er toch even uit te zijn om een paar uur te wandelen en om onze aantale finds op 181 te zetten.

Hieronder een paar foto's genomen met mijn digitaalcameraatje, maar het geeft jullie even een impressie van onze tocht van vandaag.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten