woensdag 5 mei 2010

Even snel pakken

Dinsdag 4 mei. Ik ben er achter gekomen dat er vlak bij het werk een cache ligt. Nee niet 1 wel 2. De lunchpauze is er weer eens bij in geschoten dus moet ik maar even nuttig gebruik maken van een momentje luchten in de middag. Ik krijg twee collega's zo gek om even mee te gaan cachen. Wie weet, weer nieuwe geocachers erbij:) De cache is snel gevonden want slechts een meter of 3 van de voordeur vandaan is het al gevonden. Even zwaaien maar naar de 2e verdieping, dus dan doen we dan ook maar helaas geen enkel teken van leven wel van de 11e waar collega Peter uitbundig staat te zwaaien. We gaan ook even op zoek naar de Euroborg cache. Hmmm, das geen makkie. Het is een bouwput op dit moment met werklui, openstaande metalen keten en scooters en fietsen tegen het hek. Geen ideaal moment op nu toe te slaan. De snelle blikken van ons drie hebben geen resultaat dus maar eens op een rustiger moment terug komen. Als ik rond half 6 in de auto stap om huiswaarts te keren besluit ik meteen maar even de Carpool cache van Beilen mee te pakken. Yeap, gelukt! Weer 2 om aan het lijstje toe te voegen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten