zondag 9 mei 2010

Moederdag, cachedag

De ochtend start met een bezoekje aan moeders. Net voor de middag vertrek ik naar het thuisadres in Drenthe. Ik heb de nodige voorbereiding gedaan voor caches langs de snelweg. Weer de Afsluitdijk over dus een poging voor Halverwege. Helaas het is er beredruk dus ik laat deze maar even achterwege. Over 3 weken kom ik hier weer langs en drie keer is scheepsrecht nietwaar. Net over de dijk even een cache pakken bij Zurichs 1e Carpool Cache. Binnen enkele minuten te pakken. Weer de A7 op en bij Meppel er even af voor 1 van de 3 Carpool Caches van Meppel. De CC ligt bij een mooie watertoren. Eenmaal buiten de auto krijg ik twijfels want de GPS wijst een kant op waarvan je denkt....Carpool Cache? Hmmm, moet een greppel over. Even goed kijken en tja toch een stukje omlopen om de cache te pakken want hij ligt precies aan de andere kant. Er fietsen nogal wat mensen langs en je ziet ze kijken wat doet dat limegroene gevaarte daar tussen de struiken. Goed om me heen kijken en proberen zo onopvallend mogelijk te loggen. Dit was nummer 2 voor vandaag. Eenmaal op de A37 ook maar even bij Hoogeveen Oost eraf. Deze Carpool Cache laat zich niet super snel vinden. Komt mede door lege batterijen in de GPS. Gelukkig draag ik naast de GPS tegenwoordig ook volle batterijen mee in de handtas :)))) Even wisselen en nog een poging wagen. Net weer 3 stappen gezet komt er een auto aan. Getsie. Weer even terug naar de auto en wachten, wachten en nog eens wachten. De auto met kids stopt omdat een van de kids heel snel uit de broek moet en ja dat doe je dan blijkbaar gewoon midden op de carpoolpaats. Binnen enkele minuten zijn ze foetsie en kan ik voor de 3e maal toeslaan. Tis een kwestie van voelen. Hebbes! Geweldig verstopt, komt ook door de verpakking die gaat geheel op in zijn omgeving.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten