donderdag 6 mei 2010

Op weg naar huis

Na een dagje werken in Enschede een beetje op tijd naar huis om nog even een cache te score. Het is de Coevordens Eerste Carpool Cache geworden. Snel gevonden en het is duidelijk vakantie tijd want de carpoolplaats is uitgestorven. Ja dat denk je. Net als ik de logrol wil schrijven komt er een auto aan. De bestuurder blijft zitten. Hmmm, ik kruip met cache en al even in de auto om onopvallend de logrol te schrijven. Maar ja hoe leg je nu ongezien de cache weer terug. Ik moet nog even mijn voicemail afluisteren dus dat doe ik nu heen en weer lopend maar even, probeer te verdwijnen achter iets groots. Dat is er wel alleen de onderkant daarvan is open dus mocht de bestuurder ook een cacher zijn dan ziet hij een paar nergens onder vandaan steken. Ik denk dat ik de cache "ongezien" op zijn vertrouwde plekje heb kunnen terug stoppen maar ik ben er niet 100% zeker van.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten